oferta bezpłatna
dodano 3 dni temu

Koordynator projektu – Holandia

Venlo flagHolandia
Wyświetleń: 22Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-

Zakres obowiązków:

 kompleksowa obsługa kontraktów w Holandii zgodnie ze standardami Firmy.

 organizacja i koordynacja prac związanych z przyjazdem pracowników.

 budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

 bieżąca współpraca z Kierownikiem Regionalnym, Centralą Firmy.

 Współpraca z miejscowymi urzędami (BSN, meldunek, sticker)

Wymagania:

 dobra znajomość języka rosyjskiego i angielskiego – wymóg konieczny

 praktyczna znajomość pakietu MS Office

 odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

 komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy

 mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

 prawo jazdy kat. B – wymagane doświadczenie w prowadzeniu auta.

Stawka:

 2250 brutto miesięcznie 

Zakwaterowanie: 

Zapewniamy certyfikowane zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym. Koszt 450€ miesięcznie.

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Intraservis Group Sp. z o.o.


Goleniów, Polska
+48 882 157 274
Osoba Kontaktowa
Yevheniia Intraservis