Pracownik Magazynu | Sligro | Różne Stanowiska | Veghel | €13,81 – €27,62
Praca jako orderpicker w firmie Sligro. Praca odbywa się w temperaturze 5 – 10 stopni Celsjusza. Możliwe jest przydzielenie na jeden z trzech działów:
Heineken – produkty marki Heineken
Corridor – produkty żywnościowe
Doornhoek – art. non food
Miejsce pracy
Veghel
Zakres obowiązków:
W Sligro istnieje możliwość pracy na różnych stanowiskach:
recykling – sortowanie zużytych przychodzących skrzynek po art. marki Heineken ( usuwanie naklejek i śmieci ze skrzynek, które będą ponownie używane). Praca na dziale recyklingu odbywa się w godzinach 8:00 – 16:00, stawka wynosi €13,81.
załadunek/rozładunek – wszelkiego rodzaju czynności związane z pakowaniem (sortowanie pustych skrzynek i kontenerów, przenoszenie, buforowanie kontenerów itp.). Praca na tym stanowisku jest wymagająca fizycznie, wymaga siły fizycznej i wytrwałości. Praca w tym dziale odbywa się w godzinach 7:00 – 15:00, stawka wynosi €13,81.
orderpicker – pakowanie, etykietowanie produktów za pomocą skanera ręcznego i EPT. Praca jako orderpicker odbywa się w godzinach 07:00 – 17:00, stawka wynosi €13,22.
reachtruck – operator reachtruck w dziale mroźnym (-18/-28 stopni Celsjusza). Praca jako operator reachtruck odbywa się w godzinach popołudniowych, 13:00 – 21:00. A stawka wynosi €13,81 + €1,15 dodatku za pracę w ujemnych temperaturach = €14,96/h brutto
orderpicker w dziale mroźnym (-18/-28 stopni Celsjusza) – praca na tym dziale odbywa się w godzinach popołudniowych, 13:00 – 21:00, a stawka wynosi €13,81 + €1,15 dodatku za pracę w ujemnych temperaturach = €14,96/h brutto
Stawka:
€13,81 brutto/h
Godziny pracy:
w zależności od działu
Dodatki zmianowe:
19:00 – 22:00 – 125% = €17,26
22:00 – 5:00 – 150% = €20,71
Sobota 00:00 – 12:00 – 150% = €20,71
Sobota 12:00 – 00:00 – 200% = €27,62
Niedziela 00:00 – 04:00 – 200% = €27,62
Dodatkowe informacje:
po przejściu procesu rekrutacji z naszym rekruterem zadzwoni do Ciebie koordynator w celu przeprowadzenia rozmowy weryfikacyjnej i poinformowania Cię o decyzji związanej z Twoim zatrudnieniem – jest to bardzo ważne, abyś oczekiwał kolejnego telefonu!!!
po rozmowie z koordynatorem otrzymasz przykładowe zdjęcia zakwaterowania
wypłatę otrzymasz w drugim tygodniu od rozpoczęcia pracy
przyjazd do biura możliwy jest w poniedziałek lub środę
bardzo ważne jest, abyś zabrał ze sobą własną pościel, poduszkę i ochraniacz na materac, a także buty robocze (istnieje możliwość zakupu ich na miejscu w agencji, koszt to €35)
po przyjeździe na miejsce i dopełnieniu formalności czeka Cię dzień wprowadzający w firmie
transport do pracy możliwy jest samochodem lub rowerem, w zależności od odległości
zakwaterowania mieszczą się w pokojach dwuosobowych w większych lub mniejszych domach
na początku istnieje możliwość zakwaterowania w lokacji tymczasowej, z której zostaniesz przeniesiony na lokację właściwą niezwłocznie po dokonaniu wszelkich formalności
opłata za zakwaterowanie nalicza się dopiero w momencie rozpoczęcia pracy
Oferujemy:
dodatek urlopowy: 10,87%, nawet do € 2496.09 brutto ( w skali przepracowanego roku)*
dodatek wakacyjny: 8,33 % , nawet do € 1912.83 brutto ( w skali przepracowanego roku)*
cotygodniowe wypłaty!
Holenderska umowa o pracę
dostęp do aplikacji w której znajdziesz swój planning, odcinki wypłat, zestawienia godzin
pomagamy w zorganizowaniu przejazdu prosto spod Twoich drzwi na miejsce zakwaterowania!
Wymagania:
Angielski komunikatywny
Mile widziane prawo jazdy
Doświadczenie w pracy jako orderpicker
Zakwaterowanie i ubezpieczenie:
€ 125 – koszt tygodniowy zakwaterowania. Zakwaterowania są wyłącznie w pokojach dwuosobowych.
€ 35,58 – kosz tygodniowy ubezpieczenia
__________________________
Proces rekrutacji trwa do 3 dni roboczych.