Pracownik biura posrednictwa pracy.
Workstead od przeszło 25 lat przoduje jako biuro pośrednictwa pracy dla pracowników z całej Europy, którzy chcą podjąć pracę w Holandii. Razem poszukamy dla Ciebie odpowiedniej pracy! Oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia oferujemy ponadprzeciętne warunki i udogodnienia w zakresie zakwaterowania i transportu.
Opis stanowiska:
Job Coach pełni kluczową rolę w naszej firmie. Jest osobą kontaktową dla pracowników tymczasowych w kwestiach dotyczących pracy, transportu, zakwaterowania oraz procedur i wytycznych obowiązujących w Workstead. Job Coach wspiera pracowników agencji rekrutacyjnej oraz lokalizacje Inhouse w komunikacji z pracownikami tymczasowymi. Zadania wykonywane są samodzielnie zgodnie z procedurami, wytycznymi i ustaleniami, a dane są wprowadzane do odpowiednich zautomatyzowanych systemów.
Oczywiście, nie wykonujesz tych zadań samodzielnie - w różnych placówkach znajdują się współpracownicy, którzy wykonują te same zadania, więc zawsze możesz zwrócić się o pomoc do kogoś. Ponadto pomożemy Ci opanować pełny zakres obowiązków i odpowiedzialności poprzez szkolenia i kursy. Ponadto, będziesz odpowiedzialny za:
- Informowanie pracowników tymczasowych o stanowisku, pracodawcy oraz zasadach obowiązujących u pracodawcy.
- Obsługę pytań, problemów i skarg pracowników tymczasowych oraz/lub pośrednictwo w rozwiązywaniu konfliktów między pracodawcą a zasobami ludzkimi.
- Okazjonalne odwiedziny klientów i pracowników tymczasowych zarówno w zakresie zakwaterowania, jak i na miejscu pracy u klienta.
- Utrzymywanie kontaktu i kontrola pracowników tymczasowych w zakresie absencji.
- Udział w systemie rotacyjnym dostępności telefonicznej.
- Kontrola i zarządzanie przydzielonymi mieszkaniami.
- Identyfikacja i eskalacja problemów strukturalnych oraz aktywny udział w ich rozwiązywaniu.
- Wspieranie lub wykonywanie prac związanych z rekrutacją i selekcją zasobów ludzkich.
- Zapewnianie transportu do BSN. Wizyty w szpitalu i u lekarza.
- Planowanie i organizacja zastępstw dla pracowników tymczasowych poza godzinami pracy biurowej.
- Rejestracja danych pracowników tymczasowych, dokumentów i umów.
- Wykonywanie i dokumentowanie czynności administracyjnych związanych z zgłoszeniami chorobowymi i powrotami do pracy.
- Rejestracja i dokumentacja wizyt domowych.
- Rejestracja wydawania i odbierania samochodów, rowerów, ewentualnie odzieży roboczej itp.
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie w przedziale 2500-30000 euro brutto miesięcznie (w zależności od doświadczenia).
- Praca z perspektywą zatrudnienia na stałe.
- Zatrudnienie na etat od 32 do 40 godzin tygodniowo.
- Laptop, telefon oraz korzystanie z naszego samochodu służbowego.
- Entuzjastyczni i profesjonalni współpracownicy.
- Przyjazne spotkania integracyjne.
- Dużo przestrzeni i swobody dla Twojego rozwoju.
- 25 dni urlopu na pełen etat pracy.
- Bezpłatne ubezpieczenie emerytalne z możliwością oszczędzania dodatkowych środków.
- 8% dodatek urlopowy.
Kim jesteś:
Jeśli jesteś przedsiębiorczy, towarzyski i rzeczowy, a razem z nami chcesz kształtować swoje umiejętności, chętnie nawiążemy z Tobą kontakt. Jako job coach jesteś elastyczny i zdecydowany. Działasz taktownie i rzetelnie zarówno wobec klientów, jak i kandydatów. Ponadto rozpoznajesz siebie w następujących punktach:
- Masz doświadczenie w branży .
- Mieszkasz w okolicy Renswoude.
- Jesteś nastawiony na klienta i potrafisz równie dobrze pracować samodzielnie.
- Posiadasz silne umiejętności komunikacyjne, empatię oraz umiejętność motywowania i przekonywania.
- Posługujesz się biegle językiem polskim lub rumuńskim, niderlandzkim i angielskim.
- Jesteś dostępny na pełny etat i masz prawo jazdy.