

Orderpicker - sektor logistyczny/świeże produkty
Praca w sektorze logistycznym lub przy świeżych produktach - zbieranie zamówień i przygotowywanie ich do wysyłki.
GODZINY PRACY:
Praca zazwyczaj od poniedziałku do piątku, w razie potrzeby pracodawcy możliwość pracy w weekendy. System pracy - jednozmianowy, w razie większego zapotrzebowania możliwość pracy w systemie wielozmianowym.
WYMAGANIA:
- doświadczenie mile widziane,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego.
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
Kontrakt dla pracowników tymczasowych na fazie A na czas określony. Umowy są podpisywane na pół roku lub rok. Umowa holenderska.
WYNAGRODZENIE:
Stawka podstawowa: 14.70 € brutto/h
Nadgodziny: 135% stawki podstawowej, liczone powyżej 38h pracy w tygodniu.
Wypłata przelewem na konto bankowe walutowe każdego pracownika. Pierwsze wynagrodzenie płatne po pierwszych 2 przepracowanych tygodniach. Istnieje możliwość pobrania zaliczki 50€ po pierwszym przepracowanym tygodniu - zaliczka wypłacana na konto bankowe. Zalecane zabezpieczenie finansowe na pierwsze dwa tygodnie pracy.
ZAKWATEROWANIE:
Koszt zakwaterowania: 125 € tygodniowo od osoby (odciągany z wynagrodzenia).
Zakwaterowania w domach jednorodzinnych i mieszkaniach - pokoje 2-3 osobowe.
Mieszkania wyposażone w pralkę, suszarkę, kuchenkę, WiFi, polską TV.
Kuchnia i łazienka - wspólna, do podziału.
Pary lub rodzina - zakwaterowani wspólnie, w miarę możliwości.
Zakwaterowania mieszczą się w regionie Westland - Naldwijk, Honselersdijk, Monster, Massluis, ’S-Gravenzande, Poeldijk, Hoek Van Holland, Wateringen, De Lier.
DOJAZD DO PRACY:
Transport do pracy i z pracy jest zapewniony służbowymi samochodami lub rowerami w zależności od odległości zakwaterowania i od miejsca pracy - dojazd rowerem jest do ok 7 km. Podany transport jest bezpłatny.
UBEZPIECZENIE:
Każdy pracownik obowiązkowo musi posiadać ubezpieczenie holenderskie, koszt ubezpieczenia - 38,02 € tygodniowo (odciągane z wypłaty). Istnieje możliwość uzyskania zwrotu kosztów ubezpieczenia (Zorgtoeslag) w wysokości do 99€ miesięcznie. Można zorganizować we własnym zakresie lub agencja może w tym pomóc.
PRZYJAZD DO HOLANDII:
Przyjazd możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach 07.00-14.00. Brak możliwości przyjazdu w weekendy lub w godzinach nocnych. Koszt przejazdu z Polski do Holandii pokrywa pracownik. Agencja może pomóc, przekazując kontakt do przewoźnika.
WYMAGANE DOKUMENTY DO REKRUTACJI:
- aktualne CV ze zdjęciem i zgodą RODO,
- własny adres e-mail i nr telefonu.
WYMAGANE DOKUMENTY DO WYJAZDU:
- ważny i nieuszkodzony dowód osobisty lub paszport,
- numer BSN / Sofi (jeśli brak - agencja pomoże wyrobić),
- konto bankowe walutowe w EURO (IBAN i BIC/SWIFT) oraz karta do bankomatu,
- prawo jazdy (mile widziane),
- pościel, kołdra, poduszka, ręczniki,
- przybory toaletowe,
- odzież i obuwie robocze np. (dres, legginsy, trampki/adidasy).
Po przyjeździe do biura w Holandii zostaną Państwo poinformowani o wszystkich wymaganiach oraz warunkach pracy. Przygotowany będzie tam też dla Państwa kontrakt do podpisania, po zapoznaniu się z kontraktem oraz Państwa zgodzie należy go podpisać. Po załatwieniu wszelkich formalności zostaną Państwo odwiezieni przez koordynatora na zakwaterowanie.