Solutions Recruitment
Solutions Recruitment
dodano 9 miesięcy temu

Pracownik Produkcji I Pasteryzacji Soków | Ochten | €13,27 – €26,54

Apeldoorn flagHolandia
13.27-26.54  EUR / h
Wyświetleń: 1995Aplikacji: 4
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
Od zarazOd zarazZ zakwaterowaniemZ zakwaterowaniemDla ParDla ParBez doświawdczeniaBez doświawdczenia

Miejsce pracy:

Ochten

Stanowisko pracy:

Pracownik produkcji i pasteryzacji

Zakres obowiązków:

Praca polegająca na wypełnianiu wielkiej tuby sokami, a następnie przesunięcie jej na rolkowej taśmie do działu obok. Później z kolei układa się skrzynki na palecie. Praca odbywa się w temperaturze 5-6 stopni.

Działy:

praca jest możliwa w kilku różnych działach. Kandydat musi wyrazić zgodę na pracę w każdym z nich, ponieważ dopiero po przyjeździe zostaje zaakceptowany do konkretnego, w zależności od zapotrzebowania.

dział avfullen – napełnianie butelek produktem

dział stikerowania – naklejanie etykiet na butelki

dział HPP – przygotowywanie soków do pasteryzacji ( pakowanie soków do dużej tuby, którą należy z kolei przesunąć na taśmie rolkowej 2-3 metry do działu pasteryzacji. Gotowe soki przekłada się z tuby do skrzynek ułożonych na kontenerze rolkowym)

pracownik porządkowy – mycie krat, beczek i maszyn

pracownik kontroli jakości – kontrola soków, sprawdzanie surowców, półproduktów i gotowych produktów pod kątem standardów fizycznych i sensorycznych. Praca składa się w 40% z pracy przy komputerze i w 60% z pomiarów i zadań praktycznych. Na tym stanowisku pracownik koniecznie musi być OSOBĄ NIEPALĄCĄ!!!

Oferowane wynagrodzenie:

13,27 € brutto/h przez pierwsze 6 miesięcy

13,97€/h brutto po pierwszych 6 miesiącach

14,57€/h brutto po kolejnych 6 miesiącach

Dodatki zmianowe

18:00 – 22:00 – 115% = €15,26/h brutto

22:00 – 7:00 – 125% = €16,58/h brutto

Sobota 00:00 – 18:00 – 150% = €19,90/h brutto

Sobota 18:00 – 24:00 – 200% = €26,54/h brutto

Sobota 00:00 – 6:00 – 150% = €19,90/h brutto

NADGODZINY od poniedziałku do godziny 12:00 w sobotę – 150% = €19,90/h brutto

NADGODZINY od 12:00 do 00:00 w sobotę – 200% = €26,54/h brutto

NIE MA WIEKÓWKI

System pracy:

2-zmianowy system pracy, od poniedziałku do piątku + nadgodziny w sobotę (PANIE!)

6:00-14:00

14:00-22:00

3-zmianowy system pracy, od poniedziałku do piątku + nadgodziny w sobotę (PANOWIE!)

6:00 – 14:00

14:00 – 22:00

22:00 – 6:00

DODATKOWE INFORMACJE:

Przyjazd do biura możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:00

Pierwsza pensja wypłacana jest w trzecim tygodniu od rozpoczęcia pracy, w czwartek

Każdy pracownik musi zabrać ze sobą zaświadczenie o niekaralności nie starsze niż 3 miesiące (możliwe jest również przedstawienie referencji od ostatniego pracodawcy w zamian za zaświadczenie)

Każdy pracownik korzystający z zakwaterowania służbowego zobowiązany jest do uiszczenia kaucji w wysokości 50€ za kartę do pokoju (kaucja odciągana jest z pierwszej wypłaty)

Każdy pracownik musi zabrać ze sobą: buty robocze (istnieje możliwość zakupienia ich na miejscu), pościel, kołdrę, prześcieradło, kubek, talerz, sztućce (przybory kuchenne znajdują się na zakwaterowaniu, jednak lokatorzy mogą zabierać je ze sobą do swoich pokoi, więc w ramach zabezpieczenia lepiej wziąć swoje)

Transport do pracy

zakwaterowania mieszczą się w miejscowości Kesteren, w hotelu pracowniczym. W przypadku pracy w Ochten pracownicy do pracy dostają się na pieszo lub rowerem (zakup roweru w agencji to koszt €85 – rower zakupuje się na własność, nie ma możliwości jego wypożyczenia)

w przypadku pracy w miejscowościach oddalonych o więcej niż 10 km jest organizowany transport samochodem. Każdy pasażer musi uiścić opłatę za dojazd (€2,95 dziennie), opłata ta jest zwracana wraz z wypłatą

Oferujemy:

dodatek wakacyjny: 8,33 % | w skali przepracowanego roku wynosi € 1871,2512 brutto!

dodatek urlopowy: 10,87 | w skali przepracowanego roku wynosi € 2713,152 brutto!

Twoje wynagrodzenie będzie wypłacone w systemie 1-tygodniowym, w każdy czwartek (pierwsza wypłata w trzecim tygodniu od rozpoczęcia pracy)

Zaczynając pracę otrzymujesz na początek niderlandzką umowę o prace!

dostęp do aplikacji w której znajdziesz swój planning, odcinki wypłat, zestawienia godzin

opiekę polskojęzycznych koordynatorów którzy będą Cię wspierać przez cały okres zatrudnienia

pomagamy w zorganizowaniu przejazdu prosto spod Twoich drzwi do naszego biura!

Wymagania:

znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Zakwaterowanie i ubezpieczenie:

€ 135 tyg. – zakwaterowanie

€ 33,45 tyg. – ubezpieczenie

Proces rekrutacji trwa do 3 dni roboczych.

Prosimy aplikować na adres email [email protected] lub za pośrednictwem strony.

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Solutions Recruitment


Apeldoorn, Holandia
+48730969402
Osoba Kontaktowa
Solutions Recruitment
strona www:
https://solutionsrecruitment.eu/

Zobacz podobne