Marquette Polska
Marquette Polska
dodano prawie 2 lata temu

Koordynator

Almelo Holandia
Wyświetleń: 2242Aplikacji: 4
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum rok

Pozycja w organizacji                        Podlega pod dyrektora firmy  i starszego koordynatora

 

Kluczowe obowiązki:                      

  1. Proces rekrutacji I selekcji kandydatów
  2. Wsparcie pracowników tymczasowych zatrudnionych przez agencje 
  3. Spełnianie wymagań klientów firmy w zakresie rekrutacji pracowników oraz zadań administracyjnych związanych z ich zatrudnieniem

Wymagania:

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe
  2. Umiejętność skuteczniej komunikacji
  3. Bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz angielskiego/holenderskiego
  4. Umiejętność poruszania się w świecie mediów społecznościowych oraz technik ogłaszania ofert pracy w intrenecie
  5. Wiedza z zakresu rekrutacji i funkcjonowania branży pracy tymczasowej  
  6. Umiejętności obsługi komputera

 

Doświadczenie:                                     

  1. Co najmniej roczne doświadczenie


Dodatkowe wymagania:                      

Prawo jazdy kategorii B


Twoje Zadania:

  1. -           Współpraca z klientami biznesowymi w zakresie zapotrzebowania na pracowników
  2. -           Tworzenie opisów stanowisk
  3. -           Publikowanie i reklamowanie dostępnych stanowisk (w języku polskim, angielskim i holenderskim)
  4. -           Kontakt i rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami
  5. -           Zapewnienie odpowiedniej liczby nowych pracowników w oparciu o bieżące zapotrzebowanie
  6. -           Prowadzenie przeglądu wszystkich dostępnych stanowisk pracy; odpowiedzialność za  proces rekrutacji
  7. -           Udzielanie kandydatom wszystkich istotnych informacji (charakter pracy, formy płatności, mieszkanie,             ubezpieczenie medyczne itp.) – ustnie oraz pisemnie
  8. -           Nadzór procesu on- boardingu
  9. -           Zapewnienie wsparcia dla pracowników tymczasowych zatrudnionych przez agencję (odpowiadanie na ich pytania, tworzenie grafików pracy, przygotowywanie dokumentacji)

 

 Kompetencje:

  1. W stosunku do Klientów        Takes advantage of the opportunities and maintains good relationship 
  2. Zaangażowanie                     Keeps to agreements, works accurately
  3. Organizacja                            Umiejętność efektywnej pracy i planowania
  4. Współpraca                            Wspieranie pozostałych pracowników, praca zespołowa
  5. Ogólne                                   Jesteś proaktywny i nie boisz się nowych wyzwań


To oferujemy:                       

  1. -           Przyjazne środowisko pracy w średniej wielkości firmie (która jest częścią większej struktury)
  2. -           Ciekawe stanowisko pracy z możliwością dalszego rozwoju
  3. -           Możliwość uczestniczenia w kursach, szkoleniach
  4. -           Lekcje językowe
  5. -           Dodatkowy budżet dla każdego pracownika (na rozwój osobisty i własne wydatki)
  6. -           Darmowy lunch w naszym biurze (z całym zespołem)
  7. -           Możliwość wzięcia udziału w sesjach coachingowych
  8. -           Możliwość wzięcia udziału w wyjazdach służbowych i integracyjnych 
  9. -           Telefon, laptop do dyspozycji

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Marquette Polska


Almelo, Holandia
+31659880250
Osoba Kontaktowa
Aleksandra
strona www:
https://www.facebook.com/MarquettePolska/

Zobacz podobne